Bicara lidah...

Dengan lidah bisa buat hati terluka..
dengan lidah bisa bikin jiwa sengsara..
tajamnya ia dari mata pedang..
mampu menghiris hati kecil...
lembutnya ia mampu mengeraskan jiwa yang kekOsongan tanpa cinta Illahi...
pelihara lidah agar dapat hidup yang penuh dengan barOkah..
InsyaALLAH...

Tuesday, August 17, 2010

Akhirnya..(",)/

Aku sudah mampu tersenyum..
tersenyum pada diriku yang selama beberapa hari nie asyik bersedih, muram..
sampaikan anak muridku pn tegur " cikgu awat sedey"?
macam mana nk jawab tu..huhu...

aku sedih sebab seorang sahabat...
dan aku gembira juga kerna seorang sahabat..
Yang Maha Esa mendengar rintihan hatiku..
berkat dOa di bulan yang penuh kemuliaan ini..
Dia tidak mahu aku bersedih..
lantas dimakbulkan dOaku..
TERIMA KASIH ALLAH..SAYANG ALLAH SANGAT2...

bukan apa..
aku tidak mahu kehilangan sahabatku itu..
3tahun melalui segalanya...
Ya Rabbi Engkau telah menemukan kami..
janganlah Engkau pisahkan kami hanya kerana dek kesalahan diantara kami..


dia cakap aku kuat merajOk..
emm betul ke??eh malu la nk ckp..hik3
cket le...cket jew..lalllalalla...
merajOk pn sebab pe sebab awk gk..
jdik bende tu namO agtw..
simpan sOwg2...
tarik telinga kang...( nak jgk menang even dh terang2 slh sndri );D


camne nk buang tebiat yg suke nO merajOk nie??
waaaaaaaa!!!pwOblem2...
klu mOtO senang jew nk tukar minyak itam...
xelOk jenama nie p bengkel bli jenama mahal cket..ok le dia..
tp perangai huduh aku nie cmne nk tkar??
ade jual xperangai elOk cket kt kedai??
tescO ke!!?
mahal pn xpe la..sanggup jew..huk3


awak..
Owg dah sedar skang...
Owg banyak wt awk terasa ngn Owg..
tapi awk xpenah ungkit..
xpenah bangkit depan Owg..
awk pendam semuanya..
dan tdi awk luahkan segalanya..
walaupun dlm alam maya tpi Owg thu perasaan awk tyme tu...
Owg mintk maaf sgt2...

No comments:

Post a Comment